APA YANG SAYA NAK DALAM SHAKLEE?

Setiap orang yang bisnes ni mesti ada benda yang dia nak atau perjuangkan. Kenapa dia masih lagi buat bisnes tu sampai bertahun2? Mesti ada sebab kan?

Bagi abeis sendiri yang buat bisnes Shaklee ni pula. Banyak benda yang abeis bawa untuk diri sendiri dan kebaikan orang lain.

1) NAK ORANG RAMAI LEBIH SIHAT

Semestinya nak orang ramai juga rasa lebih sihat berbanding dulu. Shaklee adalah suplimen yang sangat pentingkan keberkesanannya dan pastinya ia juga semulajadi dan bebas bahan kimia terlarang.

Shaklee ada kajiannya tersendiri dan barisan saintis yang diiktiraf. Bukan sebarang produk yang bancuh di kilang tanpa kawalan.

Dan diingatkan juga, gaya hidup dan pemakanan harian kita perlu dijaga.

2) BEBAS KEWANGAN / HUTANG / MASA

Bila buat bisnes mestilah kita nak kewangan kita menjadi stabil dan bebas hutang. Abeis juga sama. Nak bebas hutang dan mengajak orang ramai untuk sama sama bina bisnes.

Ramai yang buat bisnes Shaklee sebab untuk SURVIVAL, untuk hidup seharian. Ofkosla mereka akan buat betul2 kan.

Ramai dah terbukti dengan bisnes Shaklee mereka sanggup berhenti kerja demi keluarga. Nak jaga makan minum keluarga, nak sentiasa ada bersama mereka tersayang.

Abeis juga sama, abeis takkan berhenti selagi belum terlaksa. Bisnes Shaklee memang tak perlu risau, produk yang dijamin BERKESAN ,SELAMAT, SEMULAJADI !

Jadi kalau korang juga berminat untuk berada di line yang sama, abeis sedia membantu untuk tunjuk ajar.

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan