Cara Untuk Meningkatkan Antibodi Dengan Nutriferon Shaklee Secara Berkesan

Penemuan hebat dalam bidang immunologi
Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Br.Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954.



Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200  jenis herba yang berlainan. Dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (Nutriferon).

Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan; iaitu biji labu,bunga safflower, honeysuckle jepun dan biji plantago yang mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 



Formulanya yang digunakannya adalah selamat,tulin dan berkesan. Penemuan dan rekaaannya telah diiktiraf sebagai penemuaan terhebat dalam bidang immunologi.

Nuitriferon adalah satu Formula  Eksklusif dan dipaten oleh shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui shaklee.

Didalam bidang perubatan,suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila ),herpes dan HV dll.Tambahan pula,ia telah terbukti bahawa interferon sangat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan jnfluenza dan berbagai jenis penyakit.


Manfaat Utama Nutriferon! 



1) Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari




Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imum tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cell, B-cell dan makrofag.

2) Melawan kanser dan tumor

Interferon semulajadi mengandungi polisakarida  yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain itu,ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

3) Melindungi dari influenza 



Ia mengimbangi kepada respon elergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus ,mikrob, termasuklah selesema, flu,alergi, inflamasi dan influenza.

4) Meringankan stress dan kelesuan

Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan,stress,kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

5) Melambatkan penuaan



Formula unim Nutriferon merangsang pengeluaran makrofaj untuk mengurangkan radikal bebas,virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat. Mengurangkan Infeksi oleh pesakit Hepatitis B dan C-

Keberkesanan  Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimunkan ketidakselesaan,seperti kembung perut,rasa mual ,muntah dll. Kepada pesakit Hepatitis B dan C.

6) Mempertingkatkan menopaus 


Hypertensi,tahan kolestrol yang tinggi,kitaran darah, dan masalah lain berkait menopaus akan menjadi lebih baik.

7) Mempertingkatkan PMS


Terbukti secara klinikal ia dapat mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid,sakit belakang,sakit payudara,maslah jerawat,kegelisahan ,insomnia dan mood swing.


4 Ekstrak Tumbuhan Di Dalam Nutriferon




✔Biji labu
▶Merangsang pengeluaran interferon semulajadi dalam tubuh
▶Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser.

✔Biji Plantago asiatica
▶Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sistem imun.

✔Honeysuckle jepun 
▶Menentang pencerobohahan virus dan kuman.


Honeysuckle Jepun


✔Bunga Safflower
▶Menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman.


Dari Mana Datangnya Virus, Kuman dan Mikrob?



Kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (hawa dingin,gas buangan,asap,virus diudara,habuk),berjabat tangan,sentuhan dengan objek(perabut,habul hama pada selimut,pengangkutan awam,(peluh,air),makanan,latihan fizikal,persekitaran keja dll.


Bagaimana Mikrob Menjejaskan Kita?



Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada satu masa,terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun,kita akan cepat keletihan,stress,terganggu tidur atau dijangkiti flu,batuk,alergi,asma, ekzema,jerawat dll.



Sel-sel yang teroksidasi dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kanser dll.


Apa Kata Mereka Pada Nutriferon? 









Jadi untuk dapatkan Nutriferon Shaklee dengan segara, anda boleh terus hubungi saya seperti dibawah


Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii

Instagram : @abeis_shakleeguamusang


Saya juga akan melakukan COD di sekitar Gua Musang dan akan poslaju secepat mungkin keseluruh Kelantan dan Malaysia. 

Anda juga boleh terus order secara online di web Shaklee dengan hanya klik pada gambar ORDER NOW! seperti di bawah ni. 

 Order Sekarang!


Sekian Terima Kasih! 

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan