EJEN DAN STOKIS SHAKLEE CHIKU GUA MUSANG DAN MERAPOH | 0195583692

Anda sedang mencari produk shaklee dan ejen/stokis Shaklee Chiku Gua Musang dan Merapoh? Dapatkan dari saya di sini Call atau Whatsapp 0195583692 kerana saya merupakan ejen/stokis Chiku Gua Musang dan juga Merapoh.


Ejen/Stokis anda


EJEN/STOKIS CHIKU GUA MUSANG DAN MERAPOH


Jika anda dapatkan produk shaklee dari saya, saya akan guide anda cara makan yang betul mengikut keperluan anda. Konsultansi berterusan secara percuma bila bila masa saja anda perlukan dan sentiasa ada ready Stok.


Ready Stock untuk anda

Saya sendiri merupakan pengguna shaklee sejak 2015 sehingga sekarang dan amalkan semua produk shaklee, bukan hanya diri sendiri malah semua ahli keluarga saya sudah amalkan shaklee. Ikuti kisah saya dan keluarga yang amalkan Shaklee


Saya Peminat Setia Shaklee

1) MAK PITAM AKIBAT GASTRIK MELAMPAU

2) BERAT BABY NAIK 4KG SELEPAS SEBULAN AMALKAN SET BERPANTANG SHAKLEE

3) KENAPA SAYA MASIH SETIA BERSAMA SHAKLEE?

4) ISTERI SAYA PENGHIDAP HYPERTIROID DAN KEMBALI SEMBUH DENGAN SHAKLEE

Dan pelbagai lagi kisah saya dalam mengamalkan shaklee. Anda juga boleh terus ke label blog saya untuk hayati pelbagai testimoni menarik dari pengguna Shaklee. 


SAYA MENTOR BISNES YANG ANDA CARI


Mentor Bisnes Anda

Jika anda ingin menjadi ahli shaklee dan ingin jadikan shaklee sebagai bisnes part time mahupun full time, saya lah yang anda cari selama ini. Saya akan bantu anda kerana saya merupakan bisness mentor yang serius untuk berjaya dalam Shaklee. 



Artis Youtube 😜

Saya merupakan Founder of EJM (Empayar Jutawan Muda) dan leader yang anda cari. Saya percaya atas kemampuan diri anda untuk berjaya dalam bisnes Shaklee bersama saya. Yakin diri merupakan kunci kejayaan. 


My Push Factor


APA YANG MENARIK TENTANG BISNES SHAKLEE? 



Bonus Shaklee yang Unlimited

Dalam bisness shaklee tak perlu modal beribu tapi hanya perlu daftar ahli sebanyak Rm79.50 dan perlukan usaha, kesungguhan dan semangat tidak putus asa. Jika anda follow semua guide in sya Allah anda juga akan berjaya.

Dalam bisnes Shaklee kami ada bonus yang digelar 3C yang menjadi sumber kekuatan kami untuk berjaya. Apa 3C itu? 

1) CASH Bonus
Merupakan bonus yang diterima setiap bulan hasil dari jualan. 


Bonus Masuk Setiap Tengah Bulan

2) CAR Bonus 
Bonus ini akan di beri selepas kita penuhi syaratnya dan yang bestnya shaklee tak bagi kereta sebiji tapi shaklee bagi dalam bentuk duit yang mana ia adalah unlimited. 

3) CONVENTION 
Merupakan percutian 5 bintang yang shaklee sediakan untuk SID yang layak . 3 jenis iaitu Luar negara, Dalam negara dan Umrah ziarah.


JOIN AHLI TAK SEMESTINYA WAJIB BISNES


Jika anda tidak berminat untuk buat bisness jangan risau anda juga boleh join ahli shaklee untuk makan sendiri yang mana anda boleh beli produk shaklee dengan harga yang lebih murah iaitu harga ahli dan dapatkan kelebihan yang shaklee offer berbeza setiap bulan kepada ahli shaklee (SID).

Jika anda jadi ahli anda dapat jimat 15%- 20% harga produk dari harga biasa.Jangan risau jika anda mendaftar di bawah saya,saya akan guide anda dan bantu anda terutamanya dari segi stok tak kisah anda berada sekitar Gua Musang/Merapoh mahupun seluruh malaysia saya akan pos kepada anda.

Anda mencari Ejen/Stokis Shaklee Chiku Gua Musang atau Merapoh? Hubungi saya sekarang! 


Hubungi saya di sini

Untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji

Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii

Instagram : @abeis_shakleeguamusang

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan