Migrain Sembuh Dengan Vitamin Set Kulit Cantik Shaklee

Aduss sakitnya bila migrain.  Korang ada migrain jugak ke? Saya setakat ni belum pernah lagi alami migrain ni. Yang saya tahu sakit migrain ni memang sampai tak boleh buat kerja. 

Ada juga seorang kastemer ni yang pernah migrain dan kini migrainnya sudah tidak datang menyerang lagi. 



Jom kita baca kisahnya di bawah ini. 

Assalammualaikum. Nama saya Che Ku Nor Hidayah Che Ku Long. Berumur 25 tahun. Berasal dari Kemaman, Terengganu. Dan menetap di Kemaman.


Migrain Menyebabkan Hilang Fokus Kerja


Saya ada masalah migraine sejak dari zaman persekolahan lagi dan berterusan sehingga saya habis belajar dan bekerja. Apabila migraine menyerang, sangat mengganggu dalam untuk buat kerja dan tak boleh focus untuk kerja.
.

Sakitnya kepala rasa macam nak hantuk je kepala di dinding. Saya memang ambil ubat migraine di klinik sejak sekolah menengah lagi sehingga belajar di university pon bergantung pada ubat migraine tu.
.

2 in 1 : Set Cantik Shaklee Sembuhkan Migrain


Bermula dengan Shaklee pada Disember 2016, bila upline saya kenalkan untuk vitamin kulit cantik sebab saya ada masalah sunburn. Vitamin Shaklee yang saya ambil ketika tu, Vitamin C, ESP, GLA dan saya tambah Ostematrix sebab ada lenguh-lenguh badan juga.


Alhamdulillah masalah sunburn saya dah pulih. Perkara yang tak perasan langsung hampir 3 bulan tak migraine dan tak ambil juga ubat migraine tu. Semua ni lepas amalkan supplemen Shaklee ini. Sangat bersyukur kini migraine sembuh dengan izin Allah SWT.
.

Syukur sangat dipertemukan dengan Shaklee. Kesannya sangat hebat dan bantu selesaikan masalah saya.
.

Shaklee pilihan No.1 saya kerana Shaklee memang TERBAIK.
Terima kasih kepada upline saya, Norfaziela, yang memperkenalkan Shaklee pada saya.

Selain daripada Vitamin Cantik tadi. Shaklee juga mencadangkan vitamin untuk masalah migrain ini. 



Terdapat juga testimoni lain seperti ini. 




Jika korang juga berminat untuk dapatkan vitamin Shaklee ini. Boleh terus hubungi saya di sini. 


Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @abeis_shakleeguamusang

Saya juga melakukan COD di sekitar Gua Musang dan poslaju ke seluruh Kelantan dan Malaysia. 

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan