BISNES ONLINE PALING MUDAH 2018

Zaman sekarang ni, kalau nak harapkan gaji semata mata, memang tak cukup. Mesti nak juga cari side income terutamanya buat bisnes ni. Tapi nak meniaga ni mestilah kena pakai modal besar, nak cari kat mana modal ni? Takkan lah nak buat loan lagi?

Peningkan?


Abe is pernah cuba untuk buat biz online tapi tak jadi, buat biz lain pun tak jadi. Sebab perlukan modal besar. Tak tahan dah nak buat loan. Cukuplah hutang yang ada sekarang ni.

KENAPA SETIA DENGAN SHAKLEE?


Abeis pilih Shaklee sebagai pertaruhan untuk hidup ini. Jadikan sebagai income yang infiniti atau tanpa had.

TAPI KENAPA? Sebab..........

1) BISNES TANPA MODAL BESAR

Sebab tu abe is lebih memilih untuk buat biz Shaklee yang tanpa modal besar. Sekadar daftar RM79 sahaja dah cukup untuk buat biz. Tak perlu pun nak keluarkan modal beli stok beribu ribu dan simpan kat rumah tu.

Abe is starting biz memang takde stok. Sampailah satu masa permintaan tinggi sangat sebab ramai yang nak cod. So pulun lah dulu tanpa stok sampai dapat bonus dan beli stok. Maksudnya BELI STOK DENGAN BONUS SHAKLEE BUKAN DUIT SENDIRI. Faham ?

Dari situlah abe is kumpul2 sampai dapat simpan stok HANYA UNTUK KASTEMER COD.

2) KEUNTUNGAN BERLIPAT KALI GANDA



      i) UNTUNG RUNCIT :
Untung runcit ni semua orang biz mesti akan dapat. Maksud untung runcit adalah kita beli dengan harga modal RM10 dan jual pada kastemer BUKAN AHLI RM15. So untung runcit adalah RM5. Dan pastinya untung runcit Shaklee lebih dari itu!

        ii) BONUS SETIAP BULAN :
Bonus dan untung runcit tu berbeza. Bonus ni berdasarkan sale setiap bulan kita. Dapat jual banyak, maka dapatlah bonus yang gemuk setiap tengah bulan. Orang lain tengah sesak duit gaji dah nak habis. Kami relax je dapat bonus time tu.

         iii) BONUS KERETA :
Yang ni sangat dahsyat . Untuk korang yang dah achive target akan dapat car bonus ni. Setiap bulan Shaklee akan masukkan duit ni. Ada yang dapat 2k untuk car bonus ni siap beli BMW kat ayah dia. Woww! Car bonus ni tak sama dengan bonus setiap bulan tu. Bonus yang berlainan!

          iv) TRIP DALAM NEGERI, LUAR NEGERI DAN UMRAH :


Yang ni setiap tahun akan dapat. Tahun lepas deme yang dapat skor dah pergi ke JEPUN dan NAIK CRUISE pergi Phuket. Tahun ni trip lagi dahsyat sampai keliling 3 negara weh! Dan Best juga bila dapat hadiahkan trip UMRAH pada mak ayah. Trip ni kalau kita taknak pergi pun takpe, boleh bagi kat mak ayah atau family lain.

Cukuplah abe is citer kat korang pasal Shaklee yang the best sangat ni. Ini lah punca utama abe is masih lagi setia untuk memilih Shaklee sebagai side income.

Alang alang dah buat, biarlah sampai dapat segala peluang yang Shaklee berikan!

Dan lebih penting bila kita enjoy dengan biz ni sebab dapat bantu lebih ramai orang untuk bebas hutang, hidup lebih selesa, lebih dekat dengan Tuhan dan lebih sihat!

Dan sekarang ni, abe is tengah cari biz partner untuk sama sama gapai impian bersama team #EJM. Yang nak bebas hutang dan bahagiakan orang tersayang.

Kalau koranglah yang abe is cari, boleh wasap abe is segera!

KITA BUAT SAMPAI JADI!



BAGAIMANA UNTUK HUBUNGI ABEIS INI? 

Jika anda berminat untuk mencari side income bersama abeis. Boleh terus hubungi abeis di sini

Whatsapp/sms/call : http://abeisjualshaklee.wasap.my

Facebook : 

Mohamad Isa Shafii

Instagram : 
@abeis_shakleeguamusang

Bagi anda yang erminat untuk dapatkan vitamin juga, abeis akan melakukan COD di sekitar Gua Musang dan akan poslaju secepat mungkin keseluruh Kelantan dan Malaysia. 

Anda juga boleh terus order secara online di website Shaklee dengan hanya klik pada gambar Esell seperti di bawah ni. 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f473cce8e1fe128830d36a2c5216b213


Sekian Terima Kasih. Saya doakan anda sentiasa sihat 😊

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan