Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee

Assalamualaikum sahabat 😊

Saya Mohamad Isa Shafii Pengedar Shaklee yang sangat aktif sekitar Gua Musang,seluruh Kelantan dan seMalaysia.



Masih ramai kawan2 yang tercari bisnes yang boleh menjana side income yang lumayan. Kegawatan ekonomi memang memaksa kita untuk bekerja lebih.

Jadi Shaklee adalah jalan yang terbaik. Tak perlu mengeluarkan modal yang banyak sekadar RM79 sahaja sebagai pendaftaran ahli dan akan mendapat buku kelengkapan produk shaklee sebagai panduan kita.

Kenapa perlu pilih Shaklee?

Abe Is mula jatuh cinta bila tengok kawan2 yang lain mula dapat bonus pada setiap bulan. Shaklee akan memberikan bonus pada setiap pertengahan bulan tanpa tangguh. Malah untung runcit akan dapat pada setiap pembelian. Untung runcit ni boleh sampai 4 angka, ditambah pulak dengan bonus pada setiap jualan. Memang menguntungkan.

Apa Kelebihan produk Shaklee?

1) Sentiasa Selamat - Shaklee memulakan dengan sumber yang semulajadi,terdapat ramai saintis membuat kajian dipelusuk dunia dengan mencari ramuan semulajadi dan tidak terdapat ramuan yang haram seperti pewarna,pemanis,lemak. Terjamin 100% selamat.

2) Sentiasa berkesan - Sebelum produk shaklee menjadi milik anda,Shaklee sudah bekerja keras dengan melaburkan 300juta dollar untuk membuat kajian dan memastikan ianya berkesan. 54 pingat emas Olimpik dimenangi oleh atlit yang diperkasa oleh Shaklee

3) Sentiasa mesra alam - Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai "Climate Neutral" dimana kami telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar.

Kenapa anda perlu memilih Abe Is untuk sama2 membina bisnes Shaklee?

Abe Is sudah pun berjaya mendapat bonus atas usaha sendiri dan dibantu dengan team. Abe Is mempunyai team yang hebat dan dapat membantu anda untuk sama2 realisasikan impian masing2. Sentiasa support dalam bisnes. Abe Is takkan biarkan anda lemas dalam lautan bisnes dan sentiasa hulurkan tangan bila diperlukan.

Dan Abe Is mempunyai upline yang hebat. Seorang Doktor,Ustazah dan Pensyarah di UPM dan sekarang menabur bakti di UMT. Beliau sudah pun capai income 4 angka,bonus kereta dan dapat trip ke US.

Dia boleh. Tak mustahil kita juga boleh !

Apa tunggu lagi??

Hubungi Abe Is untuk tahu lebih lanjut tentang Shaklee.

Isa 0195583692

Lawati 

Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @isapokteh
Fb page : AbeIs Vitashop

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan