Merawat Ketidakselesaan Perut Dengan Peppermint Ginger

Kombinasi 4 herba dari barat dan timur dan dihasilkan dibawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini. Secara klinikal sangat membantu dalam merawat dan mencegah masalah loya,gastrik,mabuk laut,sendawa dan penghadaman.



Manfaat Peppermint Ginger :



Pudina - Melegakan otot perut,ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman,mabuk laut atau darat,membantu melegakan kesakitan gastrik,pedih hulu hati dan cirit birit. Selain itu ia melegakan kesan2 sampingan seperti muntah2 dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kemoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh,oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selesema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.

Halia - Masyarakat cina telah menggunakan halia lebih dari 2000 tahun. Halia merangsang rembesan enzim salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus,sakit haid,loya dan mual angin ketika mengandung,selepas melahirkan (semasa pantang). Satu kajian di UK menunjukkan bahawa halia menghalang mintah selepas pembedahan pesakit wanita,penyelidik di Switzeland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut. Laporang penyelidikan awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat/mencegah masalah kesakitan ketika dalam perjalanan/pengembaraan.

Pokok Adas (fennal) - Orang2 Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut,melegakan gejala flu. Juga ia dapat membantu dalam masalah alergik pada saluran usus

Cekur manis (anise) - Digunakan oleh Mesir Purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid,batuk dan kahak.Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan,menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa,melegakan haba dimusim panas dan lembap,memberi peredaram tenaga didalam bdan dan lembut pada perut.



Harga Sebotol Peppermint Ginger ni hanyalah Rm45

Murahkan?

Untuk dapatkannya boleh lah hubungi saya segera di

Telefon / What apps : 0195583692 ( Isa )
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @isapokteh

Saya akan jalankan COD di sekitar Gua Musang dan akan pos secepat mungkin ke seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan