1001 Kelebihan dan Kenapa Anda Wajib Memilih Shaklee Berbanding Bisnes Yang Lain?

Assalamualaikum dan salam ceria sahabat. Semua sihat ke hari ni? Bagaimana dengan hujung minggu sahabat semua? Abe is doakan semua sihat dan sentiasa ceria pada hari ni.


Sebenarnya ramai yang tertanya tanya abe is. Apa sebenarnya kelebihan join shaklee ni?  Apa bezanya shaklee dengan produk lain?

Jadi hari ni abe is nak kongsikan kelebihan join Shaklee.



KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

🐞Dapat membeli barangan Shaklee dengan potongan harga antara 15-20%.

🐞Dapat membeli sendiri secara online di web khas untuk pengedar Shaklee.


🐞Sekiranya pembelian mencapai had uv (point) minima sekurang-kurangnya 150 uv bersamaan +- RM450 dalam bulan yang sama, anda layak menerima bonus sebanyak 5%. % bonus akan meningkat mengikut jumlah uv @ belian yang dibuat walaupun membeli hanya untuk makan sendiri sahaja.


🐞Pemberian bonus sekiranya ada akan dimasukkan ke akaun anda selewat-lewatnya 15hb setiap bulan.

🐞Sekiranya anda mendaftar keahlian dengan abe is, anda akan dimasukkan ke dalam support group yg mempunyai pelbagai info, tak kira sama ada anda ingin makan sendiri sahaja @ untuk serius berbisnes.


🐞Sekiranya anda terfikir untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, insyaAllah anda akan diberi tunjuk ajar untuk berjaya, yang penting ada semangat dan keinginan.

🐞Keahlian Shaklee adalah untuk seumur hidup. Tetapi setiap tahun perlu activate keahlian dgn membeli voucher bernilai RM30 yang boleh di rebate semula dalam pembelian produk Shaklee.

🐞Yuran keahlian adalah RM79 untuk semenanjung dan Sabah Sarawak + kos pos memberkit RM10.6 ke Semenanjung dan 21.20 ke SS.


🐞Sekiranya pembelian kali pertama anda mencapai min 200uv bersamaan lbh krg RM660, anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup dan terus layak mendapat bonus pertama sebanyak 5%.

🐞Sekiranya anda berminat dan mula serius untuk berbisnes, anda juga mempunyai peluang untuk mendapat bonus-bonus lain lagi seperti cash insentif, bonus kereta, bonus melancong dalam dan luar negara dan lain lain lagi.


🐞Terdapat pelbagai lagi kelebihan dengan menyertai Shaklee. Sertailah hari ini.


🐥Sekiranya anda berminat untuk mendaftar keahlian Shaklee, sila berikan maklumat berikut;

🐝Nama penuh dan no ic anda dan pasangan (jika ada).
🐝Alamat surat menyurat dan no hp.
🐝Alamat emel.
🐝No akaun bank anda.

Banyak sangat kelebihan yang Shaklee tawarkan untuk kita. Cuma kita sahaja yang perlu merebut peluang sudah tersedia ada ini.

Shaklee hebat?! 

Itu yang abe is tak nak lepaskan peluang yang ada di depan mata. Sebenarnya angka bonus yang di tawarkan oleh shaklee sudah pun di rasai oleh mereka yang berjaya pada setiap bulan bukan setiap tahun!

Di mana anda nak cari income yang lumayan seperti ini hanya ada di Shaklee. 

Anda yang tentukan masa depan,bukan orang lain. Menjadi orang bijak dalam memilih peluang adalah satu keputusan yang terbaik. Merubah kehidupan yang lebih baik suatu yang begitu hebat dalam hidup kita.

Tiada manusia yang inginkan kehidupan yang susah kecuali mereka yang malas untuk berusaha.

Untuk menjadi ahli dibawah abe is boleh hubungi

Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : abeisshaklee

Semoga kita sama sama berjaya!!

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan