4 Tahun Derita Darah Tinggi Kini Sembuh

Assalamualaikum sahabat di luar sana.Apa khabar? Semoga sentiasa sihat hendaknya. Ada ke antara sahabat abe is yang ada penyakit darah tinggi? Yang mana belum tahu pasal darah tinggi boleh baca di sini


Petang ni abe is nak kongsikan satu testimoni dari kastemer shaklee dengan Vivix yang telah sembuh dari darah tinggi.

Kisahnya

Ceritanya dari akak Arbayiah Binti Mohd Noh,53 tahun. Akak Arbayiah ni seorang suri rumah yang menetap di Selangor dan mengalami masalah darah tinggi,sakit tumit dan cepat penat.

Beliau pernah mencuba pelbagai supplement dan berjumpa dengan doktor untuk check up.



Kenali Vivix

Setelah itu beliau telah mengenali shaklee dari anaknya sendiri yang merupakan ahli shaklee dan juga melalui pembacaannya di internet untuk kenali lagi tentang Vivix ini.


Beliau terus mengamalkan Vivix ini dengan pengambilan 1 sudu teh Vivix pada setiap pagi. Selain Vivix,beliau juga mengamalkan Ostematrix untuk masalah tumit dan kuatkan tulang pada setiap hari.

5 Bulan Sembuh

Selepas 5 bulan mengamalkan kedua2 supplement ini secara konsisten,akhirnya darah tinggi nya mula menurun dan dulu setiap 1-2 bulan beliau terpaksa berulang ke klinik untuk check up tapi kini hanya 6 bulan sekali sahaja. Dalam tempoh 2 bulan beliau sudah habiskan 2 botol Vivix.

Kini beliau amat berpuas hati dengan Vivix dan tidak perlu lagi bergantung pada ubat ubatan dari klinik. Beliau juga bersyukur setelah 4 tahun menahan derita darah tinggi kini kembali pulih dengan Vivix Shaklee ini. Malah berat badannya juga menjadi turun.
Terima Kasih VIVIX.

Alhamdulillah itu lah kisah dari kastemer Vivix yang sudah kembali sihat. Tiada yang mustahil dengan usaha kita. Setiap penyakit pasti ada ubatnya. Korang boleh juga baca cara untuk mengatasi darah tinggi tanpa dadah di sini

Testimoni dari kastemer shaklee yang lain




Jangan lupa bulan ni masih ada promosi Vivix.

Untuk dapatkan Vivix ini boleh hubungi abe is di talian di bawah

Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @isapokteh

Abe is akan lakukan COD di sekitar Gua Musang dan pos secepat mungkin ke seleuruh Kelantan dan Malaysia.

Jangan lupa hubungi abe is ye.

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan