Krim Herbal Blend Dapat Merawat Luka Akibat Melecur dengan Cepat

Anak adalah anugerah Allah. Bila si anak terluka sikit, pedihnya hati ibu susah untuk diungkapkan. Lagi-lagi apabila ianya berlaku ketika kita tidak bersama mereka.

Jom kita ikuti kisah kak Fizah menggunakan herbal blend Shaklee untuk atasi masalah melecur pada anaknya sendiri. 

Saya bekerja dan anak tinggal bersama babysitter. Luluh hati bila dimaklumkan oleh babysitter tangan anak saya iaitu Izzah (setahun dua bulan) melecur terkena kuah panas.
.

Saya ikhtiar, sapukan Herbal Blend Shaklee serta merta. Hari keempat sapu, saya dan suami agak resah sebab nampak luka makin basah. Tapi atas nasihat upline Shaklee saya iaitu Nur Salwa menyarankan untuk terus sapu Herbal Blend tersebut, kami teruskan. Anak pun selesa. Krim yang selamat dan tidak memedihkan.


Alhamdulillah. Semakin hari semakin cantik kulit Izzah. Ternyata krim Herbal Blend Shaklee sesuai untuk mengubati kulit Izzah yang melecur terkena kuah panas. Tragedi yang pedih tapi lega apabila melihat kulit i=Izzah pulih seperti biasa.
.

Herbal Blend Shaklee harga mampu milik dan beri kesan yang terbaik.
.

Satu Rumah Satu Herbal Blend.

Abe is juga penggemar Herba Blend.  Selalu stanby di rumah untuk anak. Untuk dapatkan Herba Blend ni boleh terus hubungi abe is di sini

Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @abeisshaklee

Abe is akan melakukan COD di sekitar Gua Musang dan akan pos secepat mungkin ke seluruh Kelantan dan Malaysia. 

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan