5 Sebab Kenapa Saya Masih Setia dan Jatuh Cinta Dengan Shaklee?!

Shaklee banyak menyedarkan dan membuka mata abe is seluas luasnya untuk merebut peluang yang ada. Betul. Shaklee adalah bisnes yang menjadikan kita mencari penyelesaian dalam kewangan.



Abe is pilih Shaklee untuk bisnes long term sebab abe is percaya akan dapat pergi jauh dengan bisnes ni. 


Kenapa?



1) Kelebihan Menjadi Ahli


Terlalu banyak sangat kelebihan yang Shaklee sediakan . Bermula kelebihan menjadi ahli dengan bayaran RM79 sahaja. Bila dah jadi ahli makan sendiri ini kita dah boleh berjimat sebanyak 20% dari harga biasa. Sangat jimat. 



Malah lebih untung jika kita membuat bisnes sebab kita untung dalam cash dan bonus pada setiap bulan. Kebanyakan bisnes hanya menyediakan untung runcit semata mata tapi jauh berbeza dengan Shaklee yang menyediakan bonus bagi yang berkelayakan.



2) Tawaran Shaklee sangat tak logik!


Macam abe is cakapkan tadi,jarang bisnes lain memberi bonus pada setiap jualan kota tapi Shaklee mampu tawarkan kepada pengedar mereka.

Yang lagi menarik, Shaklee juga menawarkan bonus kereta pada setiap bualan bagi yang berkelayakan. Woww!




Tawaran lain adalah ada trip ke dalam dan luar negara. Tahun depan akan adakan trip menaiki Kapal Cruise mengelilingi 3 buah negara! Sangat mengujakan.

Untuk yang mengimpikan ke tanah suci,Shaklee tawarkan pada setiap tahun untuk buat Umrah.

Semua tawaran ini 100% dari Shaklee. Malah ada juga diberikan duit poket lagi! Kau Hadoooooo!! 


3) Shaklee Jauh berbeza daripada produk di pasaran yang lain.


Sangat jauh berbeza. Satu satunya produk Kecantikan dan Kesihatan di dunia yang berani melakukan Landsmark Study untuk membuktikan pada dunia bahawa Shaklee sangat berkesan dan selamat.


Syarikat Shaklee juga sudah bertahan lebih 60 tahun di dunia malah Vitamin pertama Shaklee telah cecah 100 tahun ! Bukan tahun lepas syarikat Shaklee ditubuhkan.


Pada tahun 1993 astronaut NASA juga menggunakan suplimen Shaklee semasa berada di angkasa lepas. Ia jelas terbukti shaklee sangat berkesan !


4) Abe is mempunyai Team Hebat.


Tak pernah abe is rasakan betapa hebatnya team bisnes Shaklee ni. Kami juga ada team support yang sangat membantu untuk selesaikan masalah. Bisnes ni memang perlukan team barulah kita dapat berkembang dengan berjaya.


5) Abe is Seorang Leader yang boleh dipercayai dan meletakkan 100% keyakinan untuk berjaya dalam Shaklee!


Dalam bisnes juga kita kena ada mentor yang yakin akan diri dia. Begitulah abe is,terlalu yakin dengan pilihan bisnes dan akan teruskan perjuangan dalam mengejar impian. Takkan pernah undur dan jatuh untuk berjaya dalam bisnes Shaklee!



Bisnes Shaklee menjadikan kita lebih yakin pada diri sendiri. Setiap orang ada impian cuma tak tahu jalan mana harus dipilih. Ada nak buat bisnes tapi terpaksa keluarkan modal beribu ringgit malah berpuluh dan beratus ringgit tapi rugi begitu sahaja.

Jadi,abe is mengajak sahabat abe is untuk sama sama menjadi seorang Leader yang hebat. Berjaya harungi kehidupan mendatamg tanpa sebarang masalah kewangan dan bebas hutang.

Jika ada sahabat abe is yang berminat untuk menyertai empayar abe is. Boleh terus hubungi abe is di sini


Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @abeisshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan