Built To Last !

"Built to Last" adalah satu tema untuk program #BLC shaklee. Program ni memang gempak sampaikan abe is tengok pun dah teruja. Jeles pun hado.

Apa maksud tema ni? Built to Last yakni bisnes shaklee adalah bisnes yang berkekalan.Bukannya bisnes 2 3 tahun lingkup. Bukan pula bisnes haram jadah 😁


Nak tahu kekal tak kekal, bisnes Shaklee ni dah 61 tahun berada di dunia ni. Bukan tahun lepas,bukan juga 10 tahun lepas tapi 61 TAHUN.

Jadi untuk abe is sendiri akan pastikan bisnes shaklee abe is ni akan terus kekal hingga ke generasi seterusnya. Bukan hanya setakat abe is sahaja.

Macam mana abe is nak kekalkan? Abe is akan kongsikan segala kebaikan yang ada pada shaklee sampai korang sendiri akan teruja dan sertai abe is. Sebab shaklee bukan hanya vitamin semata mata tapi ia juga menyediakan peluang pada kita semua untuk mencari income yang lumayan.

Menjadikan empayar abe is lebih luas supaya bisnes ni tak akan mati di tengah jalan.

Abe is terlalu serius dalam bisnes ni sebab abe is juga ada impian untuk dicapai. Abe is tak nak hanya sekadar mengeluh mengenang nasib tanpa usaha.

Korang bila lagi? Tak mampu? Ekonomi sekarang tak tunggu kita abang kakak weh. Ubah lah dari sekarang jika mahukan generasi kita hidup lebih selesa daripada kita.

Abe is yakin,orang lain boleh,kenapa kita tak boleh?

Orang yang berjaya sentiasa menjadikan masalah sebagai peluang bukan mencari masalah dalam peluang!

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan