Bisnes Shaklee Yang Menguntungkan

Bulan Mac, dah masuk bulan ketiga untuk tahun ni. Tapi untuk Shaklee adalah bulan terakhir. Bulan depan dah masuk cycle baru.

Walaupun tak sampai setahun join Shaklee. Tapi ia tetap menjadi satu benda yang amat baik untuk abe is. Belajar untuk terus kuat walau apa keadaan sekali pun. Kena sentiasa fikir apa matlamat dalam bisnes kita supaya kita tak cepat down.


Benda yang best bila join shaklee walaupun baru adalah dah dapat bonus pertama untuk 2nd month. Senangkan? Memang senang kalau kita berusaha. Sebenarnya org lain bulan pertama dah skor. Abe is je yang lambat 😁🙈

Orang kata,benda yang lepas jangan dikenang. Yes memang betul. Bila dikenang ia amat menyakitkan. Begitu juga untuk abe is, biarkan ia pergi cuma jangan biarkan ia pergi begitu sahaja. Jadikanlah ia sebagai guru yang sentiasa membakar semangat untuk kita terus maju kehadapan.

Shaklee. Abe is terlalu jatuh cinta bukan sekadar dapat bonus. Tapi bila dapat melihat sahabat dan orang sekeliling kita kekal sihat. Syukur bila dapat feedback dan ramai yang repeat order dengan abe is.

Jadi apa azam abe is untuk bulan ni dan cycle depan?

Setiap bulan abe is akan set azam dan target. Minggu lepas abe is ajak wife Nur Hidayah Mohamed bina empayar shaklee sama sama. Kami nak cari side income untuk keluarga. Keluar dari comfort zone. Azam kali ni amat kuat bila ada isteri di sisi. Cecece 😍😁😁

Makin lama makin ramai yang sertai abe is. Abe is cuma nak kongsikan apa yang abe is dapat dan rasa. Yakin dan terus yakin abe is boleh pergi lebih jauh dengan Shaklee!

Korang macam mana? Masih selesa dengan apa yang ada? Alhamdulillah jika masih selesa.
Tapi sampai bila?

Jom sertai abe is. Abe is percaya akan kemampuan yang ada. Cycle depan kita cipta sejarah ! Biar rebah dalam kejayaan,jangan rebah dalam penat lelah yang sia sia.

-Your Feature Leader-

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan