Kesan Pengambilan Shaklee Semasa Berpantang!

Bila dah selalu amalkan Shaklee ni. Mesti akan rasakan perubahan. Begitu juga dengan wife abe is. Masa berpantang tu tak pernah tinggalkan vitamin. Baca disini untuk Set Berpantang Shaklee

Selalu orang berpantang ni mesti terbaring je kan atas tilam. Biasalah lepas bersalin memang masih rasa lagi kesan sakit jahitan atau terkoyak tu. Ambil masa agak lama juga untuk pulihkan balik kesan luka.



Tapi wife abe is ni,baru seminggu dah ke hulu kehilir. Mak mentua pun dah pening kepala tengokkan dia. Dah macam tak bersalin pun ada. Abe is pun naik risau juga. Bila tanya dia tak sakit ke? Slamber je cakap dah tak sakit pun. Tapi kesan jahitan tu masih lagi ada.

Alhamdulillah bila amalkan shaklee ni,luka jahitan tu cepat sembuh. Malah susu juga melimpah walaupun melahirkan anak pertama. Selalunya ibu bersalin anak pertama ni akan alami masalah susu berkurangan. Ada juga kisah kastemer abe is mengadu kesian baby selalu menangis nak nyusu tapi susu sikit sangat.




Bila susu ibu sikit ni,mulalah ibu pun rasa tertekan juga kan sebab rasa tak boleh nak bagi yang terbaik untuk anak. Tapi untuk wife abe is,dari segi susu memang tak ada masalah langsung.

Lepas tu yang bestnya,kak ipar abe is pun ada tegur wife. Katanya lepas bersalin kulit makin cantiklah. Kikikiki. Memang lah makin cantik,makan shaklee kan. Heee.



Sebenarnya, kalau siapa yang pernah amalkan shaklee memang akan rasakan perubahan . Rasa lebih sihat dan cantik luar dalam. Malah ada yang sanggup repeat order bila dah fall in love dengan produk Shaklee.

Begitu juga dengan abe is,sejak abe is dan keluarga amalkan Shaklee ni,lebih rasa jatuh cinta dan akan berterusan menyebarkan kebaikan Shaklee tanpa rasa jemu.

Inilah yang dinamakan "Shaklee Effect!".

Jadi bagi sahabat yang ingin mencuba produk Shaklee. Boleh terus hubungi abe is di sini


Whatsapp/sms/call : 0195583692
Facebook : Mohamad Isa Shafii
Instagram : @abeisshaklee

Abe is juga akan melakukan COD untuk kawasan Gua Musang dan akan pos keseluruh Kelantan dan Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan