Atasi Gout Dengan Berkesan Bersama Vivix


Arwah ayah saya dulu pernah alami gout. Bila sebut gout kebanyakan orang2 tua yang kerap alaminya. Ruginya bila terfikir balik sebab baru kenal Vivix ni. Arwah sakit gout sampai susah nak bergerak ke sana ke mari lebih lebih lagi bila nak ke surau. Kalau time tu dah kenal shaklee ni, vivix lah yang saya pilih !!

Gout ni boleh berlakunya keradangan yang menyebabkan kesakitan di bahagian sendi,tendon dan berlakunya pembengkakan.Sendi metatarsal-phalangeal di tapak kaki adalah tempat paling biasa berlaku gout.

Pengambilan makanan berprotein tinggi seperti makanan laut,kekacang,daging merah dan daging organik yang tinggi purine boleh menyebabkan gout kerana purine ditukarkan dalam bentuk asid urik semasa metabolisme tisu rosak atau koyak.

Untuk atasi masalah gout ni, VIVIX memang berkesan sebab  Vivix mampu melindungi DNA dan memperbaiki semula DNA,ia juga boleh memberi impak positif kepada pengawalan genetik,menggalakkan pertumbuhan mitochindra dalam sel,melambatkan pembentukan protein AGE yang menyebabkan kerosakan sel.

Atasi Gout dengan VIVIX !!

Nak tahu lagi pasal shaklee ni boleh hubungi saya segera ye

Kalau anda berasa sekitar kampung dan Daerah Gua Musang anda boleh dapatkan vivix ni secara COD dan saya akan konsult anda secara direct.

Saya adalah pengedar shaklee kawasan Gua Musang dan bagi yang jauh saya boleh pos..saya menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 0195583692
Email : Isa.shafii@gmail.com
FB : Mohamad Isa Shafii

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan