Menjana Side Income Yang Lumayan


Dalam bisnes tak ada yang mustahil, nak dapatkan sesuatu mesti kena usaha. Tak akan ada rezeki datang bergolek bagaikan durian runtuh

Shaklee adalah bisnes part time saya buat masa sekarang ni, in shaa Allah akan jadi full time dengan izin Allah 😊

So setiap orang mesti mempunyai harapan atau impian bila dah start bisnes,yes saya pun ada target nak di capai. Apa akan berlaku dalam masa 6 bulan akan datang? Saya ada baca pasal master saya tentang mereka yang berusaha untuk capai target dalam masa 6 bulan. Memang susah tapi akan jadi senang kalau kita usaha untuk dapatkannya

Jelez weh asyik duk tengok orang je dapat bonus setiap bulan,dari 3 angka,jadi 4 5 angka dah. Jadi itu juga harapan saya dalam biz shaklee. Untuk mencapai seperti kejayaan mereka yang pernah merasai 4 5 angka setiap bulan. Lagi best my mentor Ibu Najihah dah pun dapat bonus kereta dan pernah dapat trip ke US. Best sangat wehh !! 


Hari demi hari kita kena teruskan berusaha untuk capai target,macam2 saya post dekat facebook n instagram untuk berkongsi dengan sahabat tentang vitamin dan supplement dari Shaklee. Berkongsi untuk kebaikan bersama. Tak lupa juga sedang berjinak2 dengan blog hehe

Alhamdulillah walaupun saya baru mengenali shaklee,setakat ni sudah ramai yang contact dan berceritakan tentang masalah kesihatan mereka. Sebenarnya ramai sudah mengenali shaklee tapi tak tahu mana nak dapatkannya. Jangan risau saya sentiasa ada untuk sahabat semua

Kenapa nak sangat kejar duit ni? Ye bro,duit ni mesti dikejar !Jom sama2 kita berfikir. Bila kita dah ada pelbagai komitmen dalam hidup,itu sudah menjadi tanggungjawab kita sebagai ketua dalam keluarga. Semua benda kena tanggung dari rumah,kereta,bil api air,makan minum,parent,hutang bank dan tak lupa juga pada tax yang saban tahun akan terus meningkat. Semua tu kena bayar dengan duit. Dengan duit juga kita mampu untuk mencari saham akhirat,betul orang cakap,bila kita sentiasa bersedekah,in shaa Allah rezeki kita akan bertambah.

Untuk berjaya,jangan kita lupa untuk berusaha dengan apa cara sekali pun dan tak lupa juga letakkan Allah dalam usaha kita. USAHA,DOA,TAWAKAL !!

Jom gempur untuk 6 bulan akan datang !!

Korang berminat dengan biz Shaklee ? Saya akan pimpim korang untuk kebaikan sebab saya ada Team yang hebat ! An Najjah dan OMS group kebanggaan dan impian saya!

Isa 0195583692

Visit my
Ig : @isapokteh
Facebook : Mohamad Isa Shafii

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan