Set Penyusuan Berkesan Dan Selamat

Baby Harraz dah makin besar,pipi tu cover sikit dah bambam sangat 😄😄

Masa baby Harraz lahir dulu berat dia 2.2 kg je..,selalu baby baru lahir mesti lebih 2.5kg keatas kan tapi Harraz memang ringan je mungkin faktor ibu nya yang cute comel kot hehe

Tapi dalam hati ni agak risau jugak sebab ringan tak cukup berat kan. Baby yang kurang berat ni potensi untuk kena kuning n apa2 masalah amat tinggi dan lepas beberapa hari terus Harraz kena kuning. Risau sangat2 Kiah oii !

Dan lepas bersalin saya memang ambik set berpantang untuk wife,ESP memang pilihan saya untuk wife bersalin. Setiap pagi sebelum breakfast,minum ESP dulu.

Kuning makin hari makin naik,banyak kali jugakla kena ambik sample darah,menangis tak berlagu lah anak abi tu. ESP tetap diteruskan tanpa putus

Lepas beberapa hari dan tak sampai 2 minggu minum ESP ni,alhamdulillah kuning makin berkurangan. Slowly menurun dan terus bebas dari kuning. Guuummbiraaa cangat2 ! 😁

Wanita bersalin anak pertama ofkos akan mengalami kekurangan susu tapi dah anak 3 4 orang pun masih alami benda yang sama jugak kan.kan kan kan kan hehe .. korang percaya tak? Baby Harraz tak pernah miss menyusu,setiap setengah jam mesti nak menyusu je keje dia. Bersyukur sangat sebab wife tak pernah alami kekurangan atau kekeringan susu sampai sekarang .. bestnya ESP ni.

Tengok lah baby Harraz tu,bukan main bambam lagi pipi tu baru je sebulan,dan kulit dia makin putih dah (mungkin faktor Abi nya yang putih dari kecik kot) hahaha

Hebatkan ESP shaklee ni,memang sesuai sangat untuk ibu yang berpantang dan menyusu 😊

Nak tahu apa lagi yang best sangat ESP ni? Jom contact saya segera !

Dapatkan ESP sekarang..
hubungi Isa 0195583692

Kalau anda berasa sekitar kampung dan Daerah Gua Musang anda boleh dapatkan set penyusuan ni secara COD dan saya akan konsult anda secara direct.

Saya adalah pengedar shaklee kawasan Gua Musang dan bagi yang jauh saya boleh pos..saya menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 0195583692
Email : Isa.shafii@gmail.com
FB : Mohamad Isa Shafii

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

#Shakleeeffect
#liveamazing
#tsunami2.0
#OMSgroup
#Ultimate5
#Pengedarshakleekelantan
#Pengedarshakleeguamusang
#pengedarshakleepalohchiku

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan