Kepentingan Landmark Study

Hari ni membebel sikit pasal Landmark Study Shaklee

Shaklee dan landmarkstudy tak dapat dipisahkan lagi. Kenapa landmark study shaklee penting? Sebab Mr Roger Barnett iaitu CEO Shaklee mahu pastikan sendiri yang dia tidak salah memilih untuk membeli syarikat shaklee. Kajian ini dibuat sebelum beliau membeli atau mengambil alih syarikat shaklee. Bila beliau dah puashati dengan landmark study baru beliau mengambil alih syarikat Shaklee.

Mr Roger Barnett ni tak puashati tau orang cakap mulut yang produk vitamin dia ni bagus berkesan bagai. Dia tak puas hati punyer pasal, dia mintak orang lain yang takde kaitan dengan shaklee untuk buat kajian terhadap vitamin shaklee ni.

Landmark study dibuat keatas 3 golongan iaitu Golongan yang amalkan Vitamin Shaklee,Golongan Vitamin lain dan yang tidak mengambil sebarang vitamin.Kajian keatas tiga golongan ini dibuat untuk memastikan tahap kesihatan dan ternyata pengambilan vitamin shaklee memang dapat mengekalkan kesihatan sehingga usia emas dan yang ambil vitamin selain shaklee tahap kesihatannya lebih teruk daripada yang tidak mengambil apa apa vitamin

So uols jangan pulak disebabkan satu2 produk itu murah dan memberi kesan seawal 2 hari atau seminggu akan terus baik.Kena ingat yang kesan cepat itu lah yang akan memberi effect lebih teruk pada masa akan datang.

Yes,penyakit kronik sperti kanser,jantung,buah pinggang atau seumpamanya juga tidak akan memberi kesan awal dan dalam diam mungkin 10 - 30 tahun masa ia membentuk dan slowly merosakkan organ dalaman kita. Omaigodd !!

Ada juga pengguna lain pada usia muda bukan main cantik dan sihat tapi bila dah masuk usia emas baru lah sedar yang diri dah dihuni dengan pelbagai penyakit. Usia muda nilah kita perlu mendapatkan the best supplement untuk diri kita dan ofkos corak kehidupan kita mestilah seimbang dengan diri kita untuk elak pelbagai penyakit yang akan berkunjung tiba

So korang paham tak ni?? Jangan nak ngada lagi pergi beli yang bukan2.

Nak tahu lagi pasal shaklee ni boleh hubungi saya segera ye

Kalau anda berasa sekitar kampung dan Daerah Gua Musang anda boleh dapatkan shaklee ni secara COD dan saya akan konsult anda secara direct.

Saya adalah pengedar shaklee kawasan Gua Musang dan bagi yang jauh saya boleh pos..saya menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 0195583692
Email : Isa.shafii@gmail.com
FB : Mohamad Isa Shafii

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

#pengedarshakleekelantan
#pengedarshakleeguamusang
#pengedarshakleepalohchiku
#omsgroup
#tsunamishaklee
#Landmarkstudy
#shakleeeffect
#Liveamazing

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan