Berpantang Dengan Shaklee Yang Berkesan

"Makin lama makin cantik la sayang ni" kataku dengan nada romantik sambil buat muka hensem kacak lagi bergaya 😎

Ofkos la makin cantik,baru je dapat anak kan. Hehe , Bila dah bersalin ni Allah sahaja yang tahu betapa sakitnya orang bersalin (saya tengok pun dah rasa sakitnya) ,terpaksa lah saya ambil inisiatif dan bagi hadiah pada wife vitamin untuk recover semua yang dah luka2 dalam dan luaran 

Korang rasa penting tak ambik vitamin atau supplemen ni? Hah,akak tu tadi cakap PENTING SANGAT !! KO LAKI MEMANG TAK TAHU RASA SAKIT BERSALIN TU MACAM MANA!! Haaa penting kan. Alhamdulillah wife dah ambik supplement dan memang cepat sangat recover luka2 semua tu,

Dan orang perempuan ni memang la dari segi kesihatan dan kecantikan akan jadi yang first dalam diary hidup dorang,nak jaga la bukan untuk sapa2 pun,untuk En Suami jugak kan. Dalam pada merawat luka2 bersalin sekali gus kulit wajah pun cantikkan.Perghh muka kulit berseri2 mengalahkan baby je ummi Harraz ni 😄😄

Berpantang tu berpantang juga,tapi jangan lupa tau untuk menjaga kesihatan diri.As a husband,wife dah bersalin tu please la jaga baik2 ..apa salahnya bukan setiap bulan bini berpantangkan,carilah supplement sikit untuk wife tu untuk jaga kesihatan mereka.

"Cantik di luar,ofkos cantik di dalam" !!

Hubungi Isa 0195583692

Kalau anda berasa sekitar kampung dan Daerah Gua Musang anda boleh dapatkan set penyusuan ni secara COD dan saya akan konsult anda secara direct.

Saya adalah pengedar shaklee kawasan Gua Musang dan bagi yang jauh saya boleh pos..saya menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 0195583692
Email : Isa.shafii@gmail.com
FB : Mohamad Isa Shafii

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

#tsunamishaklee2.0
#Shakleeeffect
#Liveamazing
#pengedarshakleekelantan
#Pengedarshakleeguamusang
#pengedarshakleepaloh

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan