5 Manfaat Vitalea Dan Merupakan Vitamin Pertama Dunia!


Vita-Lea adalah multi vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize Mineral" dan disingkatkan menjadi "Vitamin" dan ia berasal dari shaklee. Vitalea yang dulu nya (90 tahun lepas) berbentuk cecair dan kini diubah bentuk menjadi tablet. 


Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayuran dan buah buahan,12 vitamin dan 7 mineral penting. Tablet Vitalea disaluti dengan spirulina. Ia merupakan vitamin yang terpantas di dunia menyerap di dalam tubuh badan manusia.




Ujian klinikal telah dibuat dan mendapati bahawa pengguna Vitalea selama setahun dapat mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vitalea dipilih oleh Centre for Science di US sebagai The Best Multivitamin di dalam Public Interest tahun 2000.




Manfaat Vitalea

✔Penambahan tenaga segera - pemberi tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental,sekali gus menguatkan memori dan fokus dalam aspek pembelajaran

✔Pelengkap nutrisi - sesuai untuk mengamal vegetarian
Keupayaan sistem produktif - penting kepada kanak kanak dan remaja yang sedang membesar

✔Metabolisme - sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan penuaan

✔Elemen penting pada sel tubuh - menyediakan asa nutrisi,memastikan sel hidup,pertumbuhan sel baru,membantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut,kuku,otot,kulit,dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

✔Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang,jantung dah hati

Satu botol Vitalea mengandungi 120 tablet / 60 sajian

Harga : Rm88.75 exclude postage

Jika anda berminat untuk dapatkan Vitalea,saya akan menjalankan COD di kawasan sekitar Gua Musang dan pos secepat mungkin untuk kawasan Kelantan dan seluruh Malaysia


Hubungi saya

Whats app : 0195583692
Fb : Mohamad Isa Shafii
Ig : @isapokteh

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan