Kenapa Shaklee Terbaik?

Assalamualaikum dan ceria semua

Saya Mohamad Isa Shafii yang berasal dari Gua Musang Kelantan. Nak cerita sikit ni bukan nak membebel tau hehe

Pada bulan September 2016 selepas wife dah bersalin tetiba datang semangat nak jana side income. Tapi boleh ke ni? Sebab time tu memang blur sangat2 tak tahu nak buat apa kan. Satu hari teringat kat Dr Najihah pensyarah saya,beliau ni memang pengedar tegar Shaklee area Bintulu Sarawak sebab time tu beliau mengajar di UPM Kampus Bintulu dan kini dah pindah ke Terengganu plak. Biasalah kan bila wife bersalin ni,kenalah cari vitamin atau supplement yang boleh recover balik segala luka luka dalaman mahupun luaran. So time tu memang tak ragu2 pun pasal Shaklee sebab sebelum ni pun dah pernah ambil vitamin shaklee ni jugak. Sebelum ni ambil set vitamin untuk hamil dan alhamdulillah dikurniakan anak sulung kami 😊 ..nanti saya cerita dalam entry lain macam mana set untuk hamil tu

Nak dijadikan cerita,selepas beli set berpantang ni terus tergerak hati untuk join ahli dan sekali gus tanpa was was menjadi sebahagian SID yang sah !! Yeayyy hehe .. maka bermulalah part time bisnes saya dalam hidup ini.

Allahu,saya menjadi lebih semangat untuk terus kekal dalam bisnes ni sebab mempunyai leader yang memang osem superb sangat. Sentiasa support walaupun ramai lagi anak2 lain dan masih sempat meluangkan masa kalau ada apa2 masalah. Dah joined Shaklee ada lah group fb n wasap yang sangat2 baik dan membantu each others. Sekali tanya berpuluh puluh menjawab hehe

Sekarang ni kalau nak cerita pasal produk memang bersepah sangat cuma hanya kita sahaja yang perlu menilai baik atau buruk. Bagi saya,saya terlalu yakin dengan shaklee ni sebab satu2nya produk di dunia ini yang pernah membuat landmark study dan publish pada dunia yang Shaklee memang produk yang baik dan tiada kesan sampingan. Ramai dah pengguna yang akui memang shaklee terbaik dan berkesan untuk kesihatan dan kecantikan.

So apa tunggu lagi,yang mana rasa susah la nak dapatkan shaklee kat kelantan especially kat gua musang ni sebab tak kenal orang. Hurmmm hakak2 abang2 jangan lupa plak,ambo ore klate ni jah nyooooooo ,nak COD alah paloh chiku aring ,chalil lebir ,dan area berdekatan..ambo buleh g sangat ehh ..start enjin vroomm vroomm sapa hehehe..yang berjauhan pun dont worry k,saya boleh pos untuk anda 😊

Nak tahu lebih lagi pasal shaklee,haa jangan duk goyang kaki lagi terr..dah boleh start pegang henpon wasap atau call saya segera.

Isa 0195583692

#pengedarshakleeguamusang
#pengedarshakleekelantan
#pengedarshakleepalohchiku
#Tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#OMSgroup
#tsunami5
#Ultimate5
#sidpro

Comments

Popular posts from this blog

Petua Merawat Tibi Dengan Cepat dan Berkesan

6 Jenis Makanan Untuk Mengurangkan Sakit Gastrik

8 Tanda Kencing Manis dan Cara Pencegahan Dengan Berkesan